Asistents
Piedāvājam elastīga apjoma attālināta personīgā asistenta
pakalpojumus ikvienam, kas vēlas atvieglot savu ikdienu. Asistents
nodrošina gan darba, gan personīgās dzīves atvieglošanu. Daži piemēri
asistenta uzdevumiem:
- Veikt rezervācijas
- Organizēt biznesa un privātas tikšanās
- Veikt vienkāršu tirgus izpēti
- Uzraudzīt klienta komunikācijas kanālus
- Uzturēt klienta lietvedību
- Organizēt sapulces
- Atbalstīt pārdošanas aktivitātes
- Regulāro maksājumu pārvaldība
- Organizēt klientam ērtu (cena, vieta, laiks) pakalpojumu un pirkumu saņemšanu
- Pārstāvēt Klienta intereses pie sadarbības partneriem un valsts iestādēs
- Veikt vienkāršus grāmatvedības darbus
Projektu vadība
Piedāvājam projektu vadības pakalpojumu - vadām dažāda lieluma un
sarežģītības projektus. Mūsu vadībā Jūs īstenosiet projektus, neatņemot
laiku sev un saviem darbiniekiem.
Dažas no mūsu vadīto projektu sastāvdaļām:
- Mērķu un apjoma definēšana - skaidri noteikt projekta mērķus, sasniedzamos rezultātus un robežas
- Ieinteresēto pušu vadība - identificēt un pārvaldīt visu personu vai grupu, kuras ir iesaistītas projektā vai kuras projekts ietekmē, vajadzības un gaidas
- Resursu plānošana - noteikt un plānot nepieciešamos resursus, piemēram, cilvēkresursus, finanses, materiālus un aprīkojumu
- Laika plānošana (grafika izveide) - izveidot detalizētu projekta izpildes grafiku, sadalot darbus mazākos posmos un nosakot to secību un ilgumu
- Budžeta plānošana un kontrole - izstrādāt projekta budžetu un nodrošināt izmaksu kontroli projekta gaitā
- Riska vadība - identificēt potenciālos riskus, novērtēt to ietekmi un izstrādāt rīcības plānus risku mazināšanai vai novēršanai
- Kvalitātes vadība - nodrošināt, ka projekta rezultāti atbilst noteiktajiem kvalitātes standartiem
- Komunikācija - efektīvi komunicēt ar visām iesaistītajām pusēm, nodrošinot informācijas apmaiņu un pārredzamību
- Izmaiņu vadība - pārvaldīt projekta gaitā radušās izmaiņas, veicot to analīzi un ieviešot nepieciešamās korekcijas
- Progresa uzraudzība un kontrole - sekot līdzi projekta izpildei, salīdzinot faktisko progresu ar plānoto un veicot nepieciešamās korektīvās darbības.
- Projekta noslēgšana - pabeigt projektu, apkopojot rezultātus, veicot analīzi un dokumentējot gūto pieredzi
Personāla administrēšana
Darba attiecību dokumentācijas pārvaldība:
- Darba līgumu, līguma grozījumu sagatavošana
- Iesniegumu, rīkojumu, izziņu noformēšana
- Datu ievade un atjaunošana personāla sistēmās
- Iekšējo noteikumu un procedūru atjaunošana
Atbalsts personāla atlases procesā:
- Vakanto amatu sludinājumu sagatavošana un publicēšana
- Pirmais kandidātu skrīnings pēc CV
- Saziņa ar kandidātiem telefoniski, e-pastā
- Darba interviju organizēšana - vienošanās par interviju laikiem
- Atsauksmju ievākšana
- Atteikuma vēstuļu izsūtīšana
- Darba piedāvājumu sagatavošana
Dati un atskaites:
- Dažādu darbinieku un darba attiecību datu apkopošana pēc nepieciešamības
- Vienkāršu darbinieku aptauju izveidošana, izsūtīšana, datu apkopošana
Apmācības un semināri:
- Vienkāršota tirgus piedāvājuma izpēte par konkrētu apmācību tēmu
- Darbinieku dalības organizēšana
- Norises vietas rezervēšana, nepiepciešamā aprīkojuma orgnizēšana