Asistents

Piedāvājam elastīga apjoma attālināta personīgā asistenta pakalpojumus ikvienam, kas vēlas atvieglot savu ikdienu. Asistents nodrošina gan darba, gan personīgās dzīves atvieglošanu. Daži piemēri asistenta uzdevumiem:

  • Veikt rezervācijas
  • Organizēt biznesa un privātas tikšanās
    • Veikt vienkāršu tirgus izpēti
      • Uzraudzīt klienta komunikācijas kanālus
      • Uzturēt klienta lietvedību
      • Organizēt sapulces
      • Atbalstīt pārdošanas aktivitātes
      • Regulāro maksājumu pārvaldība
      • Organizēt klientam ērtu (cena, vieta, laiks) pakalpojumu un pirkumu saņemšanu
      • Pārstāvēt Klienta intereses pie sadarbības partneriem un valsts iestādēs
      • Veikt vienkāršus grāmatvedības darbus

      Projektu vadība

      Piedāvājam projektu vadības pakalpojumu - vadām dažāda lieluma un sarežģītības projektus. Mūsu vadībā Jūs īstenosiet projektus, neatņemot laiku sev un saviem darbiniekiem.

      Dažas no mūsu vadīto projektu sastāvdaļām:

      • Mērķu un apjoma definēšana - skaidri noteikt projekta mērķus, sasniedzamos rezultātus un robežas
      • Ieinteresēto pušu vadība - identificēt un pārvaldīt visu personu vai grupu, kuras ir iesaistītas projektā vai kuras projekts ietekmē, vajadzības un gaidas
      • Resursu plānošana - noteikt un plānot nepieciešamos resursus, piemēram, cilvēkresursus, finanses, materiālus un aprīkojumu
      • Laika plānošana (grafika izveide) - izveidot detalizētu projekta izpildes grafiku, sadalot darbus mazākos posmos un nosakot to secību un ilgumu
      • Budžeta plānošana un kontrole - izstrādāt projekta budžetu un nodrošināt izmaksu kontroli projekta gaitā
      • Riska vadība - identificēt potenciālos riskus, novērtēt to ietekmi un izstrādāt rīcības plānus risku mazināšanai vai novēršanai
      • Kvalitātes vadība - nodrošināt, ka projekta rezultāti atbilst noteiktajiem kvalitātes standartiem
      • Komunikācija - efektīvi komunicēt ar visām iesaistītajām pusēm, nodrošinot informācijas apmaiņu un pārredzamību
      • Izmaiņu vadība - pārvaldīt projekta gaitā radušās izmaiņas, veicot to analīzi un ieviešot nepieciešamās korekcijas
      • Progresa uzraudzība un kontrole - sekot līdzi projekta izpildei, salīdzinot faktisko progresu ar plānoto un veicot nepieciešamās korektīvās darbības.
      • Projekta noslēgšana - pabeigt projektu, apkopojot rezultātus, veicot analīzi un dokumentējot gūto pieredzi

      Personāla administrēšana

      Darba attiecību dokumentācijas pārvaldība:

      • Darba līgumu, līguma grozījumu sagatavošana
      • Iesniegumu, rīkojumu, izziņu noformēšana
      • Datu ievade un atjaunošana personāla sistēmās
      • Iekšējo noteikumu un procedūru atjaunošana

      Atbalsts personāla atlases procesā:

      • Vakanto amatu sludinājumu sagatavošana un publicēšana
      • Pirmais kandidātu skrīnings pēc CV
      • Saziņa ar kandidātiem telefoniski, e-pastā
      • Darba interviju organizēšana - vienošanās par interviju laikiem
      • Atsauksmju ievākšana
      • Atteikuma vēstuļu izsūtīšana
      • Darba piedāvājumu sagatavošana

      Dati un atskaites:

      • Dažādu darbinieku un darba attiecību datu apkopošana pēc nepieciešamības
      • Vienkāršu darbinieku aptauju izveidošana, izsūtīšana, datu apkopošana

      Apmācības un semināri:

      • Vienkāršota tirgus piedāvājuma izpēte par konkrētu apmācību tēmu
      • Darbinieku dalības organizēšana
      • Norises vietas rezervēšana, nepiepciešamā aprīkojuma orgnizēšana